Forfatter Emne: Anders Peter Nielsen  (Læst 1568 gange)

afunch

• Gæst
Anders Peter Nielsen
« Dato: 04. Januar 2016 kl:11:14 »
Jeg søger hjælp til at finde Anders Peter Nielsen, f. 26.04.1865, Sømarken, Pedersker. Han udvandrede til Anthony, Kansas, USA i 1889 - og der taber jeg sporet.
Anders Peter er udlagt barnefar til tvillingerne Agnes Karoline Nielsen og Axel Peter Nielsen f. 14.03.1886. Begge hjemmedøbt, men Axel døde før dåben blev bekræftet i kirken.
Moder Caroline Petrea Nielsen, f. 1862 i Olsker.
Alt hjælp er værdsat og har du/I oplysninger om hvad der er sket med Anders Peter efter at han udvandrede må du/I meget gerne skrive en mail til a_funch@youmail.dk
På forhånd mange tak-
DBH Anette

171.00

• Gæst
Sv: Anders Peter Nielsen
« Svar #1 Dato: 11. Februar 2016 kl:17:15 »
Hej Anette.
Angående Anders Peter Nielsen, jeg har lavet nogle søgninger i familysearch.org og fundet et muligt spor.
Prøv at følge dette link til find a grave, http://www.findagrave.com/cgi-bin/fg.cgi?page=gr&GRid=89210952
Navn og alder passer. Jeg har også fundet den samme person i folketællingerne 1920 - 1930 - 1940 boende i Larned, Pawnee, Kansas, United States of America.
Mvh Jens

afunch

• Gæst
Sv: Anders Peter Nielsen
« Svar #2 Dato: 12. Februar 2016 kl:13:59 »
ups, jeg havde ikke lige set dit svar, så jeg har lige lagt en ny efterlysning ud. Jeg kigger lige dit svar godt igennem - og mange tak  :) DBH Anette